Siuntimo politika

KĄ TIK PATEIKIAU UŽSAKYMĄ, KADA JIS BUS IŠSIŲSTAS?
Palaukite 3–7 darbo dienas, kol jūsų užsakymas bus išsiųstas. 

KIEK TRUNKA PRISTATYMAS?

Vidutinis pristatymo laikas visame pasaulyje: 10-30 darbo dienų.

Pristatymo laikas gali keistis priklausomai nuo atsiskaitymo metu pasirinkto siuntimo būdo.

Kai kurios aplinkybės yra nekontroliuojamos (stichinės nelaimės, šventės, orai ir t. t.), dėl kurių siuntimas gali būti atidėtas. Nors dauguma siuntinių atvyks laiku, kurjeriai gali susidurti su netikėtomis aplinkybėmis ir vėluoti. Dėl šios priežasties negarantuojame tikslaus pristatymo laiko; už pristatymą atsako kurjerių kompanija.

AR GAUSIU STEBĖJIMO NUMERĮ?
Mes suteikiame kiekvieno užsakymo sekimo numerį. Stebėti bus galima, kai Jūsų produktas bus išsiųstas. Kiekvienas produktas gali būti išsiųstas iš skirtingų vykdymo centrų visame pasaulyje, nes mūsų produktų tyrimų komanda skiria daug laiko, kad gautų kokybiškus, bet prieinamus produktus.

AR GALIU ATŠAUKTI SAVO UŽSAKYMĄ?
Galite atšaukti užsakymą be jokių sankcijų. Turite atšaukti užsakymą praėjus ne daugiau 12 valandų nuo jo sukūrimo, kad atšaukimas būtų patvirtintas.

ĮVEDŽIAU NETEISINGĄ ADRESĄ!
Jei neteisingai parašėte arba automatiškai neteisingai užpildėte savo adresą, tiesiog atsakykite į užsakymo patvirtinimo el. laišką ir pateikite teisingą informaciją. Nedelsdami praneškite mums el. paštu info@benita-art.lt Jei adresas neteisingas, galime tai pataisyti per 12 valandų.

MANO PREKĖ ATVYKO SUGADINTA 
Kiekvieną prekę siunčiame saugiai supakuotą, su papildomu užpildu. Nepaisant to, kai kurie produktai atkeliauja sugadinti dėl netinkamo elgesio su pašto siuntomis. Jei taip nutiktų Jums, susisiekite su mumis pateikdami užsakymo numerį ir sugadinto produkto nuotrauką. Kai tik gausime, išsiųsime kitą prekę nemokamai arba grąžinsime pinigus.

KAIP GALIU GRĄŽINTI PREKĘ?

Galite grąžinti prekę, jei ji sugadinta ar turi kitų problemų, per 3 dienas nuo užsakymo gavimo.

KAIP GALIU ATGAUTI PINIGUS?

Pinigų grąžinimas negalimas. Bet mes grąžiname pinigus, jei prekės nėra sandėlyje.

TURIU KLAUSIMĄ, Į KURĮ NEBUVO ATSAKYTA, AR GALITE PADĖTI?

Jei nepavyko atsakyti į Jūsų klausimą, susisiekite su mumis ir mes pasistengsime atsakyti per 24 valandas.